i love my life
Semua nak untung . takde sape nak rugi :D
Sunday, March 25, 2012 @ 3:38 PM |

Assalamualaikum .
Hi .

Takde apa yang lebih gembira lagi daripada hari ini . Muehehehehe . Aku baru balik dari Selangkah Ke Uitm yg diadakan di Seremban Parade . Ouhh , yea . Aku dah start plan jalan hidup aku lepas ni , and benda yg aku happy sangat tu bukan pasal aku dah jumpa the right path tapi borang UPU aku dah boleh bukak . HAHA . before this aku tak boleh bukak then aku macam pelik tambah lagi dengan rasa nak menangis . Bila aku tanya member -member aku , dorang punya semua boleh bukak . Rupanya kan , dekat ruang NO IC tu aku terbuat nombor SLIP BSN . HAHA . Macam sakai . Tu maknanya org gelabah tak bertempat yea lily ? HAHA .

Okay , aku tak nak bercerita pasal tu . Aku nak story pasal satu benda yg sangat menguntungkan . Ouhh , aku memang bukan seorang yang sukakan rugi . HAHA . Lagipun , benda yg aku nak story ni sangat dapat menjimatkan duit korang yg suka bershopping tu :)

Sekarang , aku tengah kumpul member card kat butik yg selalu aku shopping . Sebab , aku rasa memang sangat membazir bila kau tak boleh nak save waktu berbelanja . Bila kau guna member card , at least kau dapat discount and kadang - kadang kau akan dapat voucher membeli belah dari Brand tu .

Example , baru - baru ni aku dapat voucher kasut dari butik Vern's sebab aku kalau nak beli kasut memang kat situ je . Kasut dia semua cantik - cantik . Serious , tak tipu . Kasut dekat butik ni aku tak rasa mahal pun and affordable jugak lah bagi aku . Aku tahu wujud butik ni pun sebab birthday aku tahun lepas ayah bawak aku pergi Vern's and pilih kasut yang aku nak . So , ade lah satu wedges yg aku berkenan and harga dia memang bulat gak ahh mata aku . Sebab , aku masih studying then pakai kasut yg macam harga untuk org bekerja , so memang aku rasa tak mampu lah . tapi , itu salah satu birthday present dari ayah and aku bukan jenis yg suka tolak rezeki . And the best thing is , aku dapat Exclusive member card Vern's sebab harga kasut yg aku beli tu atas dari Rm 5* . Since aku dapat exclusive member card tu , aku asyik beli kasut dekat situ je :D Muehehehehe .

Kat bawah ni senarai Outlets Vern's . Yg negeri Smebilan tu Vern's dah bukak satu lagi cawangan . Di Giant LUKUT :)



Ini Vern's colloction aku . Cukup je aku tunjuk tiga je dekat hanpa semua
One more Brand yg aku baru dapat member card semalam . Disebabkan tiap minggu keluar then aku beli Shawl , semalam mama belanja aku buat member card dekat satu butik Shawl yg selalu aku pergi . Sangat untung wehh . Butik ZAHRA SCARVES . Semua shawl dia memang cantik  cantik . Senang dilentur , dibelit sana dan sini . HAHA

MINE :D
Haaa , so ramai - ramai lah bermula dari sekarang aktif menggunakan dan membuat card di mana mana je Brand yg korang rajin pergi okay ? Dalam korang berbelanja tu at least dapat menyimpan sikit kan ? 
Spreading lovesssss , baboiiiiiiii :D


|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan