i love my life
Emir Harith :)
Wednesday, February 22, 2012 @ 6:31 PM |

Assalamualaikum .
Hi .

Selamat pagi , salam satu malaysia :) HAHA . Pagi ni kita happy sangat taw wahai awak-awak sekalian . Eh , bukan hari ni je , semalam pun kita happy . Ehh , bukan semalam je , dua tiga hari , empat hari lepas pun kita still happy . Alhamdulilahh :)

Dalam seminggu ni , kita kenal lah dengan sorang budak . Eheee , dgn budak lelaki lahh awok . Hee , sebenarnya bukan dlm seminggu ni dah kenal , dh berminggu pun cuma jadi rapat dalam minggu ni . Nama dia kan Muhammad Emir Harith . Ambikk kau , macam nama artis dohh . Nama aku pun nama kampung je , cehh . Tidak , aku bangga sebab Neelofa sendiri pun sibuk nak pakai nama aku dalam Movie baru dia tu . Keh keh keh -______- * aku suka merepek

Nak dipendekkan cerita , si Emir ni add aku punya acc FB yg lame tu . Yg Ohh Lily tuu . HAHA . Then wall to wall . Macam tu je lah al kisahnye pun . Then , dalam beberape hari tuu , aku decide lerr nak buat Fb baru sebab timeline gampang *kasar sebab aku geram . HAHA . Aku tak kisah lah pasal profile lame tu , janji aku tak nak tengok timeline tu . Mase dah buat FB baru tu , aku deactivate yg lame dahh . Then , aku add semua friendlist aku yg lame . Aku puas fikir siapa lagi yg aku tak add . Haaaaa , aku baru ingat si Emir ni lahh aku tak add lagi . Then , kau faham je lah ape yg aku buat .

Aku malas nak cerita panjang , sebab entry kali ni mmg panjang ouhh . Idea nak tulis entry memang dah terkarang dalam otak aku since bila cuma tak terkeluar je . Okay , aku dah cerita kan start minggu ni aku rapat dgn dia ? Then , kalau aku tak lupa lah kan , hari khamis *malam jumaat lah yg aku start skpe dgn dia . Ehh , dia org ketiga ehh yg aku skype . Aku bukan jenis suka skype dgn sebarang org taww . HAHA .
Aku skype dgn dia sampai pukul 5 pagi kot tak silap aku . Byk benda yg kitaorg cerita , storyy , ehh campur lagi dgn kepala gila aku , campur lagi dgn kepala melayan dia tu . Hee :)

Dah empat kali aku sype dgn dia , 4 hari berturut -turut ouhh . Tak bosan sebab aku feel something kat dia . Cehh , perasaan tu kurang jelas dan susah nak dimengerti sebenarnya okay ? Dalam 4 hari berskype , aku try carik benda yg aku tak suka pasal dia , tapi . Syntac Error . Semua aku suka . Then , kita org ade disscuss bila nak jumpa semua , hee . and , kita org decide nak keluar hari selasa . Ehh , semalam lahh . 

21 - 02 - 2012

Kita tempek tarikh kat atas tu besar -besar . So , semalam lah aku keluar dgn dia . Dekat Times Square :) Huu .
Sebenarnyaa , aku nervous gilaa . Serious aku nervouss . Aku act cool , tapi sebenarnya aku tak boleh . HAHA . Mase aku dlm KTM tu , aku nak pitam dah . Dgn budak lelaki yg bau rokok duk sebelah aku , haih . Mmg otak aku tak boleh nak hadam bau asap rokok tu . Yg si Emir ni , tak habis habis text aku tanye lame lagi ke tak . Then , bila aku dh jejak kaki ke KL Central tu aku terus straight pergi tandas, tak belok kemana -mana pun . Hee . Dah tu , aku call Emir , aku cakap aku kat tandas . Then dia carik aku lah kott . Aku tak tahu lah tandas mane yg dia carik aku . Last last , aku cakap kat dia tunggu depan mcd je . End up time nak pergi mcd , aku nampak dia jalan depan aku . Cehh , time tu aku dah senyum -senyum . Dia pun dah senyum - senyum . HAHA . Serious , macam sweet . Then , dia bagi air yg dia beli kat 7e tu . Tak jadi aku nak rebah lepas minum air tu .

Then , kami terus lah berjalan ke Monorel . Aku btahu kat dia satu rahsia , yg aku tak boleh lintas jalan . Ehh , even time aku nak lintas jalan depan sekolah aku pun , aku suruh kawan kawan  aku lintaskan aku taw . Aku ni jenis cuak . hee . Then , dia bagi lah aku duit suruh beli tiket pergi kat Jalan Imbi .
Dah masuk dalam monorel tu , aku cakap dgn dia aku nak tunjuk kat dia Penjara Pudu . Hee , tapi dah sampai Imbi pun , aku still tak nampak mane Penjara Pudu tu .

Sampai je TS , kita org jalan -jalan then decide utk makan KFC . Ingat nak makan kat Mcd , tapi penuh semacam je . Hee , sampai je KFC aku terus carik seat , Emir pergi order KFC . Huu , aku teringat dia nak cakap something kat aku so aku pilih lah tempat yg macam private sikit . Hee .

Dah habis je makan , aku tengok balik meja tu . Err , banyaknya makanan . Membazir gilaa . Haih . Aku nak je habiskan tapi aku lagi lah tak larat . Aku suruh si Emir tu makan , dia lagi tak nak . Takut gemuk lah , buncit lah . Nak je aku tarik rambut dia tu . Lepas je makan , terus borak-borak dgn dia . Yg paling kelakar bila dia suruh kira gradient hidung dia . Dia nak test ilmu matematik aku lah tu . Dah tu aku bagi formula cari Gradient . HAHA .

Nak tahu , bila part tengah nak jiwang - jiwang , KFC start pasang lagu kat situu . Yg aku ni syok je menyanyi depan Emir . Hee , then dia terus nak masuk part serious . Dia tanye if aku suka dia ke tak . Then , dia tanye lagi if aku syg dia ke tak . At last , dia tanye aku if dia sudi tak nak jadi GF dia .

Aku speechless time tu , serious . Aku cuba jadi cool dgn merepek segala bagai . Tp , tetap tak boleh . then , aku angguk as sign setuju jadi GF dia . Hee .
 yg lain aku tak perlu cerita kott , nanti korang geli . HAHA .

Dah habis makan , terus lah sambung berjalan . Teman Emir shopping . Wehh , dia ni kuat shopping , serious kuat shopping . Dia offer byk sangat benda aku , aku tolak . Dia offer macam -macam . FOS , itulah inilah , kasutlah , bearlah , kereta control mainan yg kecik tu pun dia offer , tapi aku tak nak . Dia offer sampai dia merajuk tak nak shopping lagi . Hee , dia comel macam barbie dohh .

Emir Harith ,
saya happy sangat dengan awak semlam . Serious sy happy gila . Thank's utk semuanya . Thank's sebab belanja sy makan , thank's bayarkan duit tiket balik sy semalam , terima kasih sangat sangat . Sy paling suka bila kita tengok KLCC same-same tu . Yg dekat cermin besar . Time tu awak pandang cermin and awak suruh saya tengok cermin tu , then awak cakap .

" I handsome , you comel "

Haha . Awak suka buat sy senyum then awak suka buat sy gelak . Before this , if sy date pun mesti akan ade benda yg buat sy not in mood , tapi dgn awak langsung saya tak jumpa celah mane sy nak sakit or kecik hati dgn awak . Awak siap tanya sy lagi , apa benda yg sy tak suka kat awak . Sy cuba cari , tapi takde lagi yg mampu nak nak jadi buruk kat mata sy bila sy dgn awak . macam yg awak cakap , " Setiap manusia ade kekurangan , ade kelebihan " tapi awak dah cukup sempurna untuk sy , Emir .

Kita dua org tahu semalam , yg kita memang tak sampai hati nak tinggalkan diri masing masing kan semalam ?  Masa kita tunggu KTM semalam , sy pandang mata awak puas -puas . Awak pun pandang sy . Then , awak cakap ,

" Tak pernah ade perempuan yang buat macam ni kat I . Dorang tak pernah pandang mata I "
" Sebab , I bukan macam perempuan lain . I ikhlas "

Macam -macam yg awak tanye kan semalam ?

"Kenapa tak nak beli pape ? "
"Kenapa tolak rezeki ? "
" I memang suka beli barang utk GF I "
" I tak suka bila I beli barang , tapi GF I tak dapat pape "
"You , nak ape sayang , cuba cakap "

Ingat tak bila awak tanye those question , then sy cakap mcm ni ?

" Nanti kalau I mintak , U tak mampu nak belikan "

Emir , I tak nak mintak pape pun dari u , cukup lahh U jaga hati I , jgn buat I kecewa . U janji yg u nak jaga I kan ? U janji yg U akan faham diri I sebab u nak hubungan kita ni bertahan . U jangan mungkir janji tu , boleh ? I dah tak sanggup nak berdepan dgn lelaki yg datang dlm hidup I , tabur janji then break all the promises .
Then , u pun ade cakap yg u dah banyak kali kecewa . I cuba belajar untuk tidak buat u sakit hati okay ? Sebab , you really being nice to me .

Banyak benda yang I suka pasal U . U tak smoke that's why bibir U merah . U pandai jage hati I . Sikit pun U tak sakitkan hati I . U caring gila . U tersangat lah gilaa bila nak naik lif smpai tingkat 9 then turun bawah balik . U comel macam barbie , U handsome . U manis . What else huh ? Byk yg I suka pasal U :) U mesti pasrah je kalau nak kena buli dgn I . HAHA

Hee , semalam Emir bagi kita baju KUSTECH dia . Stands for Sek .Men Teknik Kuala Selangor .
Nanti kita tempek gambar kita pakai baju kustech okay ? Hee . *tapi aku tetap syg Tech Klang . Muah muah !

Ni BF kita pakai baju KUSTECH dia :) 
Dia ade dua baju KUSTECH tu , so dia bagilah kita satu :) Kita bagi dia nametag sekolah kita . Then , dia simpan kat wallet . Jage elok-elok ehh biyy ?

Omey kan dia ? Yg pakai spec tuu . Bibir dia merah gilaa *gedik aku ni

I love you , Emir Harith . No matter what :)

P/s : Menyesal gilaa tak snap pic langsung semalam .

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan