i love my life
Three times already , atuk :)
Sunday, February 26, 2012 @ 9:44 PM |

Assalamualaikum .
Hi .

Di saat kau sedang membaca entry ni , aku mungkin sedang tidur sambil melepaskan semua penat dan lelah , menjadi mama kepada Zahara dan Maisara selama satu hari , ataupun aku sedang memikirkan moment - moment bahagia atuk yang sudahpun selamat diijabkabulkan tadi . HAHA
Atuk , selamat berbahagia sehingga ke anak cucu. Err , patut cakap cicit ke ? Sebab atuk dah ade banyak cucu . Okay , ini kali ketiga atuk berkahwin , kali kedua aku tengok atuk angkat akad nikah . yg nenek aku yg first tu memang lah aku tak tengok , ayah aku pun belum lahir lagi =='

Actually aku tak larat nak update entry ni tapi , aku aku ni bukan lah penat sangat pun . 

Kau boleh terbalikkan lappy kau if kau nak tengok betul-betul gambar ni . sebab aku memang kemalasan nak rotate :)
Style kan atuk aku . HAHA . Tua dahhh :)

Gambar bermega pixel tinggi memang akan terbalik sebegitu ;)
Haa , ni lah Zahara and Maisara . kebetulan baju dorang nak sedondon dgn aku . Dorang ni anak paksu aku .   Sepanjang resepsi perkahwinan tu brlangsung , dorang menepek dgn aku 24 jam ouhh . kalau nak berjalan tu , tak sah carik aku . Sampaikan masa nak iring atuk dgn segala kompang bagai , dorang still pegang tangan aku . Nampak sangat aku ni memang ade bakat jadi mummy . Even aku muda . HAHA . Jgn jelly wehh ! Dorang suruh aku suap dorang lahh , minumkan air dorang lah . tangkap gambar dorang lah *actually dorang dah tiru perangai aku suka shoot shoot sana sini . :D

okay , gambar yg ni normal :)

gambar jadi tak normal balik -..-
Tapi , aku macam excited gila kot pergi kenduri kahwin atuk kali ni . the most excited part sekali bila persembahan kompang dia . Serious , best nak mampus . Maybe lain negeri , then different adat and seni . Selalu kalau aku pergi mana- mana resepsi kahwin , semua sama bunyi kompang dia , farmasi pun hambar and serious lah memang LAME gilaa and aku dah muak nak dengar bunyi kompang macam tu . tapi , dekat melaka ni , awesome ! Kau cuba lah suruh ayah korang kahwin perempuan melaka :D Then , kau rase sendiri bunyi kompang tu . HAHA

next time aku upload lah video dia . Aku ade record . tapi , kemalasan aku memang terserlah malam ni :)

Aku rase cukup kot entry aku malam ni . Otak aku tangah pening and aku rase aku patut restkan otak aku dgn minum Bliss :D HAHA . Bye , good night peeps :)

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan