i love my life
I love you , more than words :)
Friday, March 9, 2012 @ 6:41 PM |

Assalamualaikum .
Hi .

Hai cik abg , cik adik manis yg tengah membaca . HAHA . Idea nak update blog ni dari malam tadi , tapi postpone hingga lah petang ni , sebab pagi sampai tengah hari tadi busy . Wanita berkerjaya kan ? Ecehh :)

So , nampak title entry dekat atas tu ? Kita nak cerita pasal cik abang sayang kita lah . Malam tadi kan , kita skype dgn dia setelah sekian lama tak Sype . Dekat seminggu lah kot , tak skype . rasa rindu tu berombak betul macam ombak rindu . HAHA .

Malam tadi online FB dengan Emir then dia tag lah something dekat aku . 
Scroll kat bawahh please ?







Gambar kita jadi wallpaper dekat Galaxy Tab dia :)
Yang tu semua dia print screean through tab dia . Ohh , malu gilaa first first bila dia upload kot . ayat aku mengurat dia telah diketahui umum . HAHA . Masa dia tag benda ni , aku dah nak menangis kot . Aku tak tahu knp . tapi , aku tahan je lah .

Malam tu skype dgn dia sampai pukul 4 pagi kot tak silap . Ohh , damn . First time aku menangis depan dia *through skype je lah . HAHA . Aku menangis non stop . Sebab ape ? Sebab dia cakap something yang betul -betul buat hati aku jadi lembut . At first , dia yang menangis dulu , then bila aku nampak dia menangis tak henti , aku pulak yg ganti dia . Serious , ni first time aku kenal lelaki then sekejap gila dia mampu buat aku nangis . Ego aku tinggi dgn lelaki lain , serious ego aku tinggi .

" Dengan harta yg kita ada sekarang ni , kita tak mampu nak beli wanita macam awak "

Jangan cakap ayat kat atas ni lagi boleh ? Nanti saya nangis lagi lah . Hee .
Malam tadi dia tanye aku , ape sebab aku sayang dia . Then , aku jawab sebijik macam ni .

"Since kita break dgn Mierul kan , tiap hari kita doa ,
Kurniakan lelaki yg mampu menjagaku , menjaga solatku , menjaga aibku , 
Kurniakan lelaki yg baik untukku ,lelaki yg hormat akan diriku ,
Lelaki yg mampu membuatku menjadi solehah semampunya ,
Lelaki yg bisa menundukkan egoku serta baranku ,
Kurniakan lelaki yg mampu membuatkan hatiku lembut ,
dan supaya aku boleh menjadi wanita yg berada dalam doanya kelak
dan wanita yang merupakan harta paling berharga dlam hidupnya "

Itu lah sebab saya sayang awak , Emir .
Awak mampu turn out Lily yg dulu jadi macam yg kat atas ni . That's mean awak lelaki yg sangat hebat dalam hidup sy sekarang include my daddy okay ? HAHA .

Then , awak cakap bila awak nampak sy nangis , awak boleh nampak yg saya betul -betul sayangkan awak .
Saya nak sangat jaga hati awak , saya dah puas nak hidup dengan janji kosong . Saya tak tahu kenapa , bila dengan awak ,saya hilang dalam kata -kata saya . Sy sesat dalam perasaan sy sendiri .
Satu soalan ni selalu dalam fikiran sy ,
" Biyy , would this moment will be forever ? "

Saya nak awak tahu , bila saya dah cakap saya sayang seorang lelaki dengan terlampau kerap , I really mean it , biyy . I love you , more than words . Bukan senang untuk tengok sy menangis sebab lelaki , and bila sy dah menangis sebab awak , that's mean awak betul- betul dah jadi someone dalam hidup sy .

Emir Harith , Will you be my love suicide ? 
Will you be my hero ?
Will you become my ONLY ONE ?

I wish I can be the HALAL one for you ,
And what I really wish is, I really want to be the SOLEHAH one for you :)

I heart you , Emir Harith .

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan