i love my life
Second date was awesome :)
Tuesday, March 20, 2012 @ 4:21 PM |

Assalamualaikum .
Hi .

Okay , hati tengah dup dap dup dap sebab esok result SPM keluar . Masa tgh update entry ni pun jari aku dah terketar ketar mcm org sakit kronik . HAHA . Pray for the best untuk result esok , chill okay ? Jangan sampai nak terjun Sungai Klang tahap cuaknya tu . Esok macam -macam benda boleh jadi . If result tak macam diharapkan pun , aku masih still boleh tahan sebab aku dah struggle habisan masa SPM tu . Allah tak melihat pada hasilnya , tapi Allah memandang usaha *ayat penyedap hati . HAHA

Cut the crap , aku bukan nak update pasal SPM so and bla bla bla . 
Semalam kan , kiteww pergi dating dengan boyprenggg kitewwww *sambil buat muka gedik ^^
Ni date kali kedua . Date yg first masa 21 hb February tuuu . Last date before , kami date di TS , so we decide kali ni date dekat KLCC *tapi tak kesampaian . HAHA . At last kita org decide nak pergi Pavi je .

Sampai je kat Pavi , kita orang jalan - jalan then decide nak pergi makan . Yeahh , this time Emir belanja kita makan Pizza Hut . Terima Kasih awakk . Kitewww emangg sukewww awakkss belanjewww kitewww makannn *ayat rempit keluar . HAHA

Macam macam benda jadi dekat Pizza Hut semalam . Seriouslyy , benda ni memang lawak kalau benda ni jadi dekat korang . Ade satu time tu , Emir tgh belek -belek tab dia then dia nak tunjuk aku something . So , dia nak pass lah tab tu dekat aku then tetibaaaa , dengar satu benda yg kuat sangat . Cer teka cer teka bunyik ape ? Haaaa , bunyi tab jatuh atas pinggan . Imagine lahh kalau pinggan tu ade sudu garfu semua , then tab jatuh atas tu . Bunyi dia memang bergegar satu PH semalam *aku tipu . HAHA . Bunyi dia mampu buat semua orang pandang ke arah kami . Aku time tu speechless yg teramat sangat dan aku cuma mampu pandang muka Emir yg tengah tergelak gelak kat depan aku . Padahal dia dah malu tuuu :P

Lepas semua yg kita org dah order sampai , kita org mulakan operasi menternak lemak . HAHA . yeahh , Emir belanje kita dessert . Dia belanje kita single sensation ( ais krim ) . Dia tahu kita suka makan ais krim so dia belanje ahh dessert include all those pizza semua tu . Dia paksa aku makan semua benda tu macam nak pecah perut aku . Hee ^^

Oh yeah , lagi satu part . Time aku tengah borak - borak dgn Emir then bila aku tengah leka nak potong pizza tu kan , Emir tegur aku .

" Ape ni guna pisau terbalik ? "

Err , okayy , kau pergi ambik pisau makan tu sekarang , then kau nampak tak gigi gigi pisau tu ? Time aku nak potong pizza tu , aku letak bahagian tu dekat bahagian atas . Haaa , kau ! Gilaa tak malu . Time tu aku rase mcm nak campak botol sos je kat dia *tak sampai hati actually . Haha .

Lepas je makan , kita org pusing - pusing satu pavi tu . Si Emir tu mengada nak duduk , membebel je kerja ajak duduk . Haaa , no wayy ! Lepas makan kite kena berjalan untuk tidak menternak lemak di dalam badan okay ? Highlight please ? HAHA . At last , bila aku memang dah tak larat nak berjalan , aku pun decide ajak Emir duduk . Then , kita org borak - borak , tengok-tengok orang kat bawah then Emir bagi baju NIKE couple yg dia beli tuuu . Hee , first time lelaki belikan kita baju couple ^^ Sayang awak lebihh biyy .

Bila dah sampai gilaa tuu , mula ah tangkap gambar sana sini . HAHA . Aksi gedik habis masing - masing .

Colgate , bila nak ambil kami as model iklan gigi ? HAHA
Habis comel dah muka kami :D HAHA
Gambar ni nanti kalau kahwin dgn dia , aku nak frame besar - besar then cerita kat anak cucu aku yg aku date dgn atuk dorang kat pavi . HAHA . Time tuhh dah berkedut seribu muka masing - masing .

Semalam sempat singgah kat kedai buku . Tapi just tengok -tengok je sebab takde satu benda yg menarik hati aku ni . Tapi , ade satu moment yg buat aku rasa nak angkat dia then baling dia dari tingkat atas ke bawah . Well , aku tak boleh nak describe benda tu kat sini . Aku tak boleh nak translate benda yg jadi semalam kepada ayat . HAHA .

Yeahh , waktu nak balik tu yg aku tak suka tu . Sedih semacam je . Seriously , aku rasa macam nak pacak khemah je semalam then spend time dgn Emir satu hari . Susah nak tinggalkan dia bila dah jumpa sebab dia sorang je yg mampu buat senyum kat muka aku ni tak hilang bila jumpa .

Semalam , masa nak tunggu KTM , aku pun tak tahu nak cakap apa . Actually banyak benda nak cakap tapi , aku lagi suka tengok muka dia lama -lama sebab nanti aku rindu kat dia bila tak jumpa . *gedik
Dia suruh aku janji kat dia , jangan tinggalkan dia . Dia cakap dekat aku , yg dia sayang aku .
Emir , siapa yg nak tinggalkan awak ? Siapa yg sanggup tinggalkan lelaki baik macam awk ni ? Tang celah hutan mana pun saya tak tahu , kenapa saya nak tinggalkan awk . And for sure , saya tak jumpa sebab untuk tinggalkan awk :)

Thank's utk semuanya biyy .Thank's for all those memory . Saya akan ingat sampai bila - bila .
Once again , terima kasih sebab belanja saya Pizza , then belikan baju NIKE tu . Adorable gilaaa :D Then , from now on kita dah boleh bergayut macam monyet sebab awak belikan Digi Easy utk kita semalam . Thank's awak :D

One more thing , jangan minta maaf kat saya lagi if awak tak mampu tunaikan janji awk . Janji yg awk cakap awk nak belikan saya coklat tu . Hee , saya happy sangat dgn awak semalam sampai dah lupa pasal coklat yg awk janjikan tu . Heee ^^
Please , be mine forever ?


Awak tak kan pernah tahu . Saya sayang awak , lebih dari awak sayang sy :)

P/s : aku tempek lagu Be Mine  - Tasha Manshahar sebab lagu ni sebijik macam story kita org dari dulu sampai sekarang :D Ouhh , except part yg tengok movie tu :D

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan