i love my life
Walaupun awak menghancurkan :)
Thursday, August 16, 2012 @ 1:39 PM |

Assalamualaikum .

Dah lama aku tak update blog sebab jadual aku sangat pack sekarang .
Even tiada kelas sekalipun , waktu tu aku habiskan dgn membuat assignment yang sangat menimbun .

Saya dengan Emir ?
Macam tu lahhhhh .
Tiap minggu bergaduh , tapi alhamdulilah masih bertahan sampai sekarang .
Dan hubungan kami masih bertahan sampai sekarang kerana dari sifat sabar dia .
Sabarnya dia melayan perangai dan marah aku .
Kadang - kadang aku bertanya pada diri aku sendiri ,
" Bila sabar dia nak hilang ? "

Benda yang selalu buat kami bergaduh , kadang- kadang kecil dan yang selalu dibesarkan oleh kami .
Sifat cemburu yang tak boleh hilang dari diri dia ,
Dan juga ,
Sifat marah aku yang tak boleh hilang dari dulu .

Kadang - kadang aku maki dia ,
Dan , dia menangis .
Kadang- kadang dia meninggi suara ,
Dan , aku menangis dalam diam .

Percayalah , even macam mana teruk sekalipun aku layan dia, 
orang nak cakap aku perempuan jenis apapun buat lelaki yg dah banyak berkorban untuk aku macam tu ,
Satu je yang aku nak ,
Aku nak dia tahu yang aku sayang dia ,
Aku nak dia percaya dekat aku ,
aku tak pernah sayang , suka atau adore dgn lelaki lain .
Aku nak dia percaya kat aku ,
Aku nak dia sedar ,
Dia paling istimewa dalam hati aku .

Bukan aku tak pernah bersyukur aku dapat dia ,
Aku lah perempuan paling bersyukur kat Bumi Allah ni ,
sebab aku tahu , bukan senang nak jumpa lelaki yang sanggup menangis berkali-kali untuk seorang perempuan .
Bukan senang nak jumpa lelaki yang sangat sabar dengan karenah seorang perempuan mcm aku ,
Bukan senang nak setia dgn seorang perempuan walaupun mempunyai raut wajah yang kacak .
Macam dia :)

Dia selalu cakap ,
Dia sayang aku ,
Dia setia dengan aku seorang ,
Dia tak pandang perempuan lain ,
sebab takde seorang perempuan yang boleh tandingi aku .
terima kasih awak , saya sangat menghargainya :)

Kadang- kadang saya tak tahu apa punca yg boleh buat kita gaduh besar ,
sampaikan kadang- kadang saya dah tak mampu nak menangis lagi .
Saya biarkan je benda tu jadi ,
Sebab saya tahu ,
Semuanya akan jadi baik macam dulu .
Hati sy ni dah muak nak hadap benda yg sama tiap hari ,
Sampaikan kawan saya tanya ,
" Kau tak rasa marah ke dia buat macam tu ? "
" Hati aku ni dah terlampau kuat sampai tak ambil hati langsung utk semua benda tu "

Kita jauh , saya faham .
Kita jarang jumpa , saya faham .
Awak kongkong saya , yang tu saya tak faham .

Awak tahu ? Makin awak kongkong saya , makin hati sy memberontak .
Sebab sy bukan jenis perempuan yang boleh diikat .
Sy suka kebebasan , tapi bukan bermakana saya lupa awak dalam hidup saya .
Dan awak kena tahu ,
Teruk mana pun saya maki awak , layan awak .
Saya tak pernah benci awak .
Walaupun tiap kali awak buat saya kecewa .





|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan