i love my life
Menonton AZURA dgn si galahh
Monday, February 6, 2012 @ 8:53 PM |

Assalamualaikum .
Hai :D Heeeeeee <3

Okay mood agak baik untuk update , lepas solat teruss jea buka lappy . Even baru jea sampai rumah , kepenatan tu tak halang aku dari update entri ni . Hoho . Aku baru balik dari mane ? Jeng jeng jeng !


Pukul 10 pagi memang aku dah bangun lahh , tapi masih berdating dgn bantal , Bob , selimut and semua makhluk atas katil tuu . Hee , out of blue dapat text dari Are Rain . Err , tak terkejut pun . Kadang -kadang tu memang text dia masuk pagi -pagi . Text punya text , tetiba dia ajak tengok movie Azura . Haih , mata aku yg agak memang nak tertutup tu tetiba segar bugar ouhhh . Serious , before this memang ade plan dgn Are Rain , tapi ade je benda urgent datang , so aku cakap kat dia yg aku tunggu DVD keluar . Haha . Ayat pasrah doe*

Dia suruh ajak member , sebab dia pun ajak member dia jugak . Aku tangkap lah muat kawan sekolah rendah aku ni . Haha . Nasib dia berkeinginan untuk pergi . Hoho . Dah siap -siap terus pergi ambik member aku kat rumah . Haaaa , jgn terkejut wehh kalau aku rempitt . Hee . Dah ambik member aku tu , terus park motor and tunggu bas . Dah sampai PD , terus lerrrr ambik bas pergi seremban .

Cuba lah teka apa yg aku doa bila dah naik bas tuu . :D
' Oh , please jgn jamn . ' Oh , please jgn jamn '
Itu je yg keluar dari mulut aku . Haha . Sampai Terminal 1 , dalam 15 minit before Movie Azura tu nak start . Dah sampai je Terminal 1 , terus text Are Rain . Heee . Jalan punya jalan , terserempak lah dgn dia masa nak naik eskalator tuuu . Hoho .

Nak diikutkan , ni kali kedua aku jumpa Are Rain tuu . Kali pertama jumpa dia masa dia datang kat tempat kerja aku . :D Mula - mula kenal kat FB je , sebab satu peristiwa then rapat macam tu je lahh . HAHA . Okay , cut the crap !

Dah beli tiket tu aku terus masuk dgn member aku , carik tempat before lampu tutup . Haha . Yg si Are Rain tu terkial -kial beli tiket dgn member dia . Huuu . Bila dia dah masuk , dia terus duduk sebelah aku . Errrr , takkan member dia yg kena duduk sebelah aku . * Ape lah aku ni !

Bila movie dah nak start , dia tanye aku .
" U tak beli popcorn ke ? " Time tu lahh aku baru teringat popcorn ! Haih . Ni semua Azura punya pasal =='
" Tak beli . Tak sempat " 

Aku tengok movie tu feeling gilaaa , sebab aku memang mengidam nak tengok movie tu pun . Hoho . Then , aku boleh bantai nangis mase Zack melamar Azura tuu . Haha . Bila aku tengok si Are Rain tuu , dia dah menggigil semacam . Biasa , sejuk kan cinema tu ?

Ending Azura tu memang kaw kaw aku menangis . Haih , aku memang menangis pandang member aku jea . Kang si Are Rain tu ejek aku bila nampak aku menangis . Hee . Habis je movie tu , dia tanye aku . Memang terbaik dia smash aku ,
" Dah puas dah tengok Azuraa ? " Haha . Aku cuma mampu senyumm :D

Keluar jea cinema dia tanye aku nak pergi mane semua . Aku tahu dia nak balik awal sebab nak ambik ayah dia kat airport . So , aku cuma mampu tersenyum and cakap BYE je lahh kat dia . Hee . Before that , aku gelakkan dia sebab ade dua org yg same baju dgn dia . Hoho . At last , kami bawalah haluan masing - masing 


Are Rain :D
Kita tempek sikit muka kawan yg temankan kita tengok azura tu okayy ? Haha . Ni lahh dia budak yg takde feeling tengok movie Azura tadii -..- Thank's a lot , you :D

Serious , bila aku pandang belakang lepas movie habis , berderet semua couple wehh . Ade yg tgh lap air mata bagai . Hee , cerita ni berbaloi jugak lah pergi tengok . Takde lah rasa macam membazir :D 

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan