i love my life
Variety Of Happiness :)
Saturday, October 1, 2011 @ 8:30 PM |

Hari Jumaat yang lepas , SMT Klang beraya sakan ouhh .
Tapi , yang paling sakannya , aspuri lahh kott =='
Sebab , memang dari Ramadhan asyik bincang nak beli baju macam mane ,
Shawl pashmina ke satin :)
Haiyoo ~

untuk si jantung hati ,pengarang jiwa aku ,
Ehem-ehem :)
CEMPAKA DUA <3
Memang tak kurang hebatnya melaramm .
Pagi jumaat hari tuu , dorang bangun awal ouhh .
Selalunya kalau nak pergi sekolah tu liat nak mati ken ?
Sampai ade budak dorm laen tegur pulak pagi tuu ,
"Awal CEMPAKA DUA bangun hari nii ?"
HAHA .

Saya yang paling tengah tu . Berbaju kuning :)
Ligat kan mereka bergaya ? HAHA . Setahun sekali kott . Tahun last pulakk . Nak kumpul benda yg manis tu banyak-banyak :) Comel kan dorang ? bersiap awal pukul lima pagi ouhh . Mane gaya tak macam mak datin kan ?

I love them :)









Haha . Yang penting aku happy sangat dengan korang masa tuu :) Tak rugi aku kenal dengan korang . Buruk macam mane pun aku , buruk macam mane pun korang , kita kawan kann ?

Okay , stop cerita yang ituu :)

Pagi-2 lagi pergi ke kelas dan sangat terkejut bilaa pattern baju aku sama dengan Tasya=='
Menjerit wehhh !

Ohhh , tidakk !
Same kann ? Ni aksi Tasya yang cuba hendak jadi tinggi macam aku :)
Spot dekat kasut sikettt :) HAHA . TU diaaaaaa~ ramai yang takut dekat ngan aku . takot-takot terpijak kaki ==' HEE .
Beraya dengan 5 Mechy lagilahh tak kering gusii :)
Tak bolehh nak cakap apelahh kann ?
Pagi-2 lagi dah kena puji dengan hero-2 ku :)

Hero-hero sy :)
Time ni semua sibuk nak bergambar dengan sy kann ? HAHA . Tahu-tahu sy cantik time tuhh .HEE:) Thank's . Tapi , even sy tak cantik punn , korang semua tetap nak kawan dengan aku kann ? NGEE~

Muka yang tunjuk Peace tuu :) Alololo . Omeyy angattt~
Amar . Afik . Naim . Lily . Hafiz :)
Tiga beradik yg cumel dekat atas tuu . tapi adek lahh yg paling cumell kann ?
betapa pendeknya tasya time tuu =='

Adik lagi tinggi dari kakak taww :)
KakAdek :)
Siti Nur Afiqah Anuar :) Emo macam mane pun kau , kau takkan marah aku kann ? Tak tahu kenapee kann ? HAHA . mesti lahh sebab aku adek kau dan aku selalu menangis kat riba kau :) HAHA . I pray for your success SIS . I love you :) Hm . Takde gambar dengan abang lahh . Kalau takk , mesti best :)


Okayy , now nak capap gambar aku pulakk :) Ade orang puji aku cantik kat Fb :) Now , aku nak tunjuk aku pun cantikk kat Blog jugaaa . PUAS ?

Janda dan duda :) 
Sebenarnya takot nak tempek gambar ni =='
Sebab , takot ade BF orang lain yg jealous kott :)

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan