i love my life
sehari ber-Ramadhan
Saturday, August 13, 2011 @ 6:26 PM |


okayy*
baru je selesai ber-Migrain sebentar dgn koding code =='
nasib lah aku ni ta buta IT sangatt oyy ,
ta paham jugak benda ni sebenarnya mula-mula ,
tapi bila dah lame try edit code utk blog ,
reti lahh sikett-sikett :)

Trial dah nak dekatt , tapi persiapannya ta serupa orang nak trial punn .
haih , bukan tak de persiapan , tapi bila dah sampai rumah ni , lappy depan mate uhh memang tak berenggang :)
dah berape minggu tak bawak lappy pegi hostell .
Konklusinyaa , memang lepas rindu kaw-kaw dgn lappy ni kat bilik 24 hour =='
Tak cukup dgn tuhh , buat movie marathon lepas zohor sampai asar ,
lepas asar ,
sambung balik '____________'
ADOI~
Macam -macam cerita kott aku balun ,
hana Yori Dango The Movie , BOF , Death Note , Tolong ! Awek aku pontianak , and Kl Gangster .
Jap , jap kasi sikett trademark .
Ehh , Siallahh ! Puihh~
HAHA .

Tapi , buat movie marathon punn jgn lupe ibadahnya taww ?
Tadarus tu perlu , solat lagi lahh perlu ! dan checking out ape yg ade kat bazaar tuu .
Jangan nak jadi macam katak , asyik dok bawah tempurung jeaa .
HEEEE :)

Time bulan ramadhan ni isi lahh mase dgn aktiviti yg berfaedah sikett ,
dari dok ngumpat orang sane-sini ,
baik bace buku 101 kesalahan dalam solat tu taww~
HAHA .
Aku ni punn kadang-kadang terngumpat jugakk ,
sebab , orang tu buat bende yg buat aku jelikk ouhh .
And , biasenya kalau aku tak nak masuk pakatan ngumpatt ,
aku buat keje sendiri jea ,
ta gaul dgn orang sangatt .
HUHU .

At last , semoga Ramadhan kali ni kita boleh baiki diri kita yee ?
Jauhkan diri dari sakitkan hati orang dan perkara yg jauhkan diri kita dengan Allah macam lebih memilih dengar lagu dari mendengar orang bertadarus . :)
May ALLAH bless .

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan