i love my life
DAY by DAY :)
Saturday, July 30, 2011 @ 10:57 AM |

okayy* memang dah berhabuk gilaa bilaa bace semua entri dalam blog nii .
currently busy gilaa lahh dengan buku , exam and my heaven yg jap lagi dah nak Trial SPM :)
wish me LUCK  okayy ?

before minggu exam ,
and tak silap aku  , 21 JULAI kott ,
Pusat Nuklear Malaysia , Bangi ade invite school aku pegi pameran kat sanee .
satu jea respon aku =.=

RADIASI & MANDUL :)
weyy , bendaa tak maen-maen ,
sekali pegii ,tiba-tiba mandul macam nehh ?
tak cool lahh kann ?
Ahha '________'
Then , Cikgu katee ,
dorang stopkan ape bendaa tahh ,
and takkan berlaku radiasi punn .
HUHU .

Macam-macam benda weyy kat sane ,
tapi aku ta excited sangat punn nak pegii ,
aku sukaa nyemak dalam gambar jea lahh .
HAHA .
tp , moment kat sane best gilaa .
Dapat lepas kan sumaa bendaa yg ade such as ,
geram and tension semuaa .
Then ,
makan char kuey tiau , kebab .
HOHO .
Syahmi lahh yg paling banyak makan ,
patutlahh punn perut charming semacam .
awww :)

Syahmi Jajuli makes this :)

Credit for Khairul Naim*
Lilyy . Syahmi . Rafiq . Tirah Amoree :)
yeahh . Mechy rawkk :)
Hani . Tirah . Farah . Naim . Pejal . Lilyy . Syahmii*
Tempat kenal erti hidup :)
Lilyy and Syahmi . Asal tinggi benarr? =.=
dgn dea ni lagii=,=
i l o v e t h e m :)
korang sukaa sakat aku bilaa aku bersin kann ? tapi , tak pee , bilaa nanti sume dah berpisahh kita semua mesti akan ingat bendaa tuhh .
aku sayang semua kenangan dgn korangg .
susah payah , kitaa stand sama-sama kann ?
almost miss this thingg :)

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan