i love my life
Selamat Hari Tua :)
Saturday, October 15, 2011 @ 3:26 PM |

Assalamualaikum :)

Maaf blog tersayang kerana sudah lama tidak ber-curhat bersama
Okay . Seriously sangat rindukan anda .
Rindu jejari runcing saya ni untuk berkongsi cerita ouhh ,
Cuma sekarang tengah semputsiputsedut sebab tak lama lagii SPM =='

okayy, FOKUS pada niat yang utama :)

FATEN AMEERA AZMY . Happy birthdayy 17th celebration .
Woott :) Awak dah cium hari tua awak .
Subject ni dah lama cuma baru sempat nak postkan .
Masa suka sangat kejar saya ouhh :)





Saya sangat suka semua kek yg Auntie Maryam buat . Sedap woottt !
Sy yang teman awak pergi ambil kek ini dari mama awak kann ?
Amaiigaddd , sedap gilerrr :)

*saya rindu saat awak luahkan segala masalah awak dengan sy , sy tak pernah jemu :)
*even , awak dah macam jauh sikit dari sy sekarang , sy tetap setia untuk dengar semua masalah awak
*sy suka bila awak peluk sy mase sy tengah menangis bila bergaduh dengan cik abg sy . Awww~
*heyy , thank's selalu temankan sy tidur . bila sy bangun pagi , awak mesti ade kat sebelah sy .
*semoga kekal dengan si buncit Tahir . dia sangat sayangkan awak






Kembar sepett :)

pehh . muka tak sabar nak ngap kek*
Jealous Napie bila Muna suap saya :)
 Mimi , May ALLAH bless :)

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan