i love my life
Lesbo Bertemu :)
Sunday, October 30, 2011 @ 2:59 AM |

Assalammualaikum .

Setelah lama menyepi kan ? At last aku dapat jumpa jugak Baby-Baby aku ni .
Syiera dan Nana :)
Okay . Q broke his promises . Kate nak datang , tapi bangun pukul 12=='
Kami berjumpa di library dan buat study group .

Okayy , mood study aku bertukar :)
Dari Sejarah ke Math , then sejarah pembangunan manusia dan bertukar ke William Shakespeare:)
Hebadd kann ?







Lepas jea habis study , macam biasa :)
makan kat cafe yg kitaorang selalu lepak tu ouhh .
Aku dan Syiera pesan benda yg same . Err , sebenarnya dia ikot jea pun ape yg aku makan .
HAHA .
Hot Plate Mee and Ice Blended Cappucino <3

 Lepas jea makan , terus shopping . Tengok-tengok baju :)
Okay . Penasihat fesyen sy =='
Then , agak-agak duet dah nak habis ,
blah cepat-cepatt :)

Dan destinasi yg seterusnyaa ,
Cam for whole dayy :)
Serious aku dah lame tak lepak dengan dorang ,
sampai ketagih nak tangkap gambar jea=='

sorry nana , aku tak pakai wedges pun , aku masih lagi tinggi dari kau :)
Syiera and Lilyy :)
Lily , Nana and Syiera :)




Dan , bilaa dah petang sikett , kita pun beransur pulang :)





Rugi Shai and Efa tak ikut kann ? TUISYEN =='
HAHA


Okay . Kita mungkin dah berjauhan , tapi tolong ingat benda ni bolehh ?
Korang berlima masih dijiwa aku .
Sama macam dulu :)

Efa dan Lily
Nana . Efa . Lily .*okay . tolong abaikan aku yg macam muka pengkid tuu
Paling hujung tu nana :) yg pengawas tu Lily . dan Efa <3
Kelakar ouhh bila tengok gambar kita yg lame-lame :)
Aku gembira sangat sebab masih lagi kawan dengan korang .
5 Tahun yg sangat bermakne utk aku :)

Efa . Lily . Shai . Syiera.Nana

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan