i love my life
*sabtu yg gilaa
Saturday, June 18, 2011 @ 5:39 PM |

pagi tadi bangun  awal ,
tapii mcm ngok lahh kann bilaa tetibe aku dgr cikgu jeritt ,
sume pelajar teknik kena turun kemas bilik LK ,
sumpah gelabah gilaa sebab aku pun ta mandi lagii .
aku pandang sepett :D
"aku dah cakap , dea mesti jerit punyaa "
pastuu pegi sanehh ta mandi punn ,
sebab cikgu bagi 10 minit jepp ouhh ,
tempek-tempek bedak sikedd ,
letak minyak wangi satu badan pastu blahh .
HAHA .
sampai-sampai jee ,
mmg aku rase byk gilaa nak kena kemass .
angkat meja , angkat kerusi , angkat barangg .
angkat sume lahh !
aku dah penadd ouhh .

aku dgn sepet curik tulang lahh :)
penad gilaa wokk .
HUHU .
dah tuu cikgu belanje makan pulakk ,
and sambung balik keje .

pastuu tadi pegi pejabat sekolahh japp ,
sepet temankan ,
and terserempak dgn cikgu ,
cikgu tuhh dtg  dekat dgn kitaorangg ,
rase hairan dah membuakk .
"ehh , kamu kembar kee ? muka samee jee ouhh "
aku pandang sepet ,
sepet pandang aku ,
SENYUM :D

pastuhh balek dorm terus masuh baju dgn and mandi dgn sepet ,
maklumlahh dari pagi tadi ta mandii -.-!!

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan