i love my life
*ecehh . gaye Hana Tajima pulakk=.=
Saturday, June 11, 2011 @ 4:00 PM |

ramai yg bagi responn bilaa aku bertudungg .
aku punn harap yg ni kekal utk selamanya:D
tibe-tibe je berubah asal ?
sebab ,
dah Tuhan turunkan hidayah ,
na buat mcm mane lah kann ?
ALHAMDULILAH ~

ramai budak dorm tanye ,
bilaa aku nak pakai tudungg ?
aku punn jawab lancar ,
"hati tak ikhlas lagii . tunggu lahh dulu . lagipunn , kalau kau pakai tudung ,
tp amalan pertama yg dihisab tu kau tak pena buat , ta bole jugakk kan ?(Solat)
so , aku tengah pelan-pelan solat penuh (dan berjayaa :D) , bila hati ikhlas ,insyaalah aku pakai "
(sebenarnyaa , aku perli orangg bila aku sebot , kau pakai tudung tapi amalan ta pena buat )
HAHA *gelak kejii .

tengs pada kawan-kawan yg selalu mengingatkann ,
tengs pada kawan yg mendorongg .
weyy , bertudung bukan ikot fesyen HANA TAJIMA lahh ,
tapii , hidayah dah turun, and fesyen HANA TAJIMA sangat cantekk iff yg baru nak bertudung ikott taw ~
tade lahh nanti pakai tudung separuh jalan jee .
BODOH sape yg cakap org bertudung ikot fesyen HANA TAJIMA .
tu lahh , hati dah butee .
dgr lagu setan bykk sgtt kann ?
HAHA

kalau nak cakap yg bertudung ni dahh BAGUS sangat ,
tak de lahh kott .
ramai jee member aku pakai tudung ,
*TAPI ,
kuat memaki , TA SOLAT .
tak SEMUA lahh .
Then , ade jugakk ,
yg kuat SOLAT , pakai TUDUNG ,
tapii , memaki hamun , lancau , cibai ta penahh hilang kat mulott .
malahh*
tak sume yg tak sarung kepalee ,
ta reti nak berubah , ta kenal TUHAN , ta reti na solat ,
ramai jee HOTTIES yg solatt ouhh :D

dah tuu ,
ta payah lah kita nak sibuk sangat kann ,
nak cakap itu ini pasal org yg tak bertudung ,
hati manusia , ALLAH yg pegang .
kita nasihat jee , jgn lebihh-lebihh sampai na mengutokk .
konon dea ta sarung kepalee ,
dea je lahh yg jahat semuaa .

ta elokk tuhh ,
ta payah nak smash sgtt org yg tak bertudung ,
tu bukan urusan kitaa .
kita yg bertudongg ni ,
belum tentu masuk syurgaa tahu ?
jage diri masing-masing jaa :D

sekarang :D

dulu=.=





p/s : cik abg kate aku comel bila bertudung . Terima kasih TUHAN .
betollah ,
HATI MANUSIA , ALLAH YG PEGANG

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan