i love my life
JALAN sampai patah !
Sunday, May 1, 2011 @ 10:43 AM |

Semalam terpakse stay kat hostel sebab terima anugerah,
time majlis anugerah hari cemerlang taw~
tapi ,
tak nak story yg tuu ,
nak story yg niii *

pas dah habess majliss uhh ,
sume member da plan nak pegi jejalan .
disebabkan International Book Fair ta habes lagii ,
kiteowg decidee nakk pegii PWTC:)

pas tuka baju kat KTM Klang ,
terus tggu kat platform and ternampak lah si pejal tgh menunggu .
HAHA .
Syahmi , Fais and Hani naek dari KTM Telok Gadong .
so , kiteowg naek lah dulu .

at last ,
smpailahh kat PUTRA :)
nak menuggu yg laen sampai ,
jenuh lah nak eden nak menunggu -.-!!

iekaa . tasha . sy yg berdiri uhh :)
cik abg pun sempat lagi pose taw~
kteowg snap pic smpai lah dyowgg sume smpaii ,
and bilee tunggu dyowgg ,
ni jehh ayt yg aku dgr sejak smpai kat PUTRA .
" TANDAS KAT MANEHH "?
lepas sume dah dtg ,
kiteowg pun berjalan lahh pegi ke PWTC .
sumpahh sesak gilee bagi nak matii .
tp ,seronok je jalan sesak sesak ni .
cik abg adee . dea lah abg polis sy :)

dah sampai kat PWTC ,
ktowg sume carikk both SASBADI ,
maklumlahh SPM candidates kann ?
HAHA .
tp laen pulak yg jumpee ,
jumpee both PTS , JS .
aku nak maasuk , nak cari Hlovate .
nak jumpe dea ,
si writer yg aku salute gilerr uhh!
tapi , memeber aku manehh tauw betape gempaknyee si HLOVATE uhh .
so , tersasarlah pegi ke tempat laen .
*TANDAS

cik abg dan sy :)
pas tuu , pegi kat tingkat atas ,
jumpee jugakk both SASBADI .
(selepas beberapi kali bergaduhh nak jadi penunjuk arah )

kat situu , ktowg boronglahh apeape yg patut .
beli buku past year question .
Hani siap ckp mcm nehh lagii ,

"beli jgn tak buad pulakk "
"nanti time sivik kite buad latihan sesame yee ?"

time uhh nak tergelakk pun adee .
betol betol demam SPM dah melande sanubari kawan aku lahh .

pas tuhh singgah both MOY pulakk ,
HAHA . aku beli paper bag ade ilustrasi comelcomell~
then , cik abg aku tolong lahh dapatkann signature SUKUN .
tengs awakk !

dah puas jejalan carik buku ,
pejal dah bisingg ,
"pegi the mall jum ? kite makan "
YESS . tuu yg aku nak dgr dari tadi .
aku lapar gilehh ouhh .
cik abg aku pun dah nak muntah2 bile sesak dgn org ramai .
so , berjalanlah kami ke THE MALL .

tasha . hani . ieka . fais .
then ,
smpai jee kat the mall ,
terus pegi mencari food court .
ingadd nakk mkn kat MCD ,
tapii full pulakk .
 
mkn kat food court pun jadi lahh .
janji dapat makanan 
HAHA

dah habes jee makan ,
ktowg punn jejalan and terus berjlan ke putra .
nak balekk dahh ,
and terpakse beratur panjang utk beli tikett -.-!!

KTM dah sampai and tadehh tempat duduk .
sebab dah penad sangat ,
na tauw ape dyowg buadd ?

pejal . cik abg . syahmi .
HAHA :)
dah tahap penad gilehh babeng ,
tu lah jadinyee .

bilee dah sampai KL Sentral , terpakselahh berpisahh .
dyowg sumehh balek ke Klangg .

cik abg aku temankan aku taw~
even ,
jalan dea nak balek menghalee ke Klang .
kesian cik abang akuu uhh .

bile dah nak naek tren ,
aku salam , muah muah dea punyee pipi .
and say goodbyee ~
HUH -.-!!
ta penah sukee time nii .

sampaii jee kat terminal putra ,(Gombak)
terpakse tunggu bas selame satu jamm .
and sampai umah pun pukul 10 malam .
balek umah jepp ,
teruss tidooo !
sebab dah ase kaki ni bagai nak patahh !

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan