i love my life
WHOLE !
Monday, March 14, 2011 @ 5:22 PM |

*tettt *tettt *tetttttttttttttt
sumpahh ari ni boringg gilaaa . teramatt lah sanad gilaa nyee .
tapii , bilaa dipikirkann balekk , ase na buad jee keje umah yg bertimbunn gilee dlm beg uhh !
cumeee , niat ta sampai sebab da ase malas gilee na matii ouhh .
HAHA :)
tadii pun cumee pandang dgn penuh perasaan sayu jee sumee keje umahh yg cikgu bagii ,
*tengs cikgu ! tolong saya pecahkann kepale otakk sy time cutii ni~

-.-!!
keditt ta dee . bukannye ta dee duett , tapii mmg malass na g topup .
ta bolee na text hubby .
at last , mintakk jugaa tolongg kat mama ouhh .
HUHU :)
kemalasan tu da sampayy tahap mmg ta bole bangun time holidayy ni .

SEBAB , bagi aku
HOLIDAY=ta bole diganggu or stayy je kat umahh kan ?
HEE '',


bile duk sorang sorang mcm nihh ,
teringatt pulaa kat hostell ouhh .
suare budabuda dorm tu ase macam melekat mcm pakai gam uhu je kat telinge ni .

and ,
bilee ingad pasal sekolahh ,
ta bolee lupaa betol bilee last jumaat ari uhh kita owangg kene bersihkann kelass .
mop satu kelass dgn pencuci lantai *curi kat mane ntah ~
SEBAB , makhluk paling chumell selepas aku ,
keluarkan produk hasil perkumuhan kat dalam kelass .
aku yg mmg takk sihadd ni terus rase mcm na terkeluar sumee bendaa .
err , tahi kucingg laa -.-!!
ta bolee na salahkan kucingg tu jugaa ,
sebab merekaa ta belajaa tamadun sumee uhh .
tapii , aku yg belajar tamadun ni punn ,
still tertanyee tanyee ,
NAPE SEJARAH AKU TA BOLE DAPAD A+ ???


Gogglesearch ade jawapann takk utk soalan aku nihh ?


lasttlyyyyyyyyy ,
aku cumaa hope aku bolee buad benda laen selaen dari *JADI PEMALAS

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan