i love my life
anda RAWK :)
Thursday, February 3, 2011 @ 9:12 PM |

ANDA :))

anda ? sapehh ? haha . title post blog yg nihh khas ditujukann utk budakk dorm aku . ahlii cempaka duaa :)
dalam dorm kamii adee , err jap2 ! na kiree . sowg budakk yg kami keluarkann , exco yg telahh kami sisihh . emm , sumenyee ade 12 org ! haha . terdirii drpd :

<3 Aznor Anna Nasoha - Nono (ketua dorm kamii )
<3 Fara Hazira  - Fara Rawk ( ratu buadd mukee =.=!! )
<3 Myzura Zynal - Lily (budakk dorm panggil setan hardcore jepp ",)
<3 Faten Amera Azmy - Mimie ( dikenali sebagai abg lemann ... ! )
<3 Noor Hidayah - Mak Tam
<3 Anis Nadia - Yaa ( dulu jadii mak tiri sbb suke menjeritt )
<3 Nur Hazirah - Chek yaa ( siti nurhaliza palsuu ... !)
<3 Fatin Samsudin - Awak Saya ( ta tauw lha napee kami panggel dea bende alah nii )
<3 Muna Najiah - Monalisaa ( exco kamii :)
<3 Erna Noor Syafikahh - Sarjan Mok ( pangkatt dea dalam Kadet Remaja Sekolah )
<3 Aimi - Aspura ( aku panggil dea abang aii , sebab dea hero dalam dorm kami )
<3 Nur Faseha - Seha

aku bersyukur sebab stil duduk same dorm dgn deaowg , same macam tahun lepass . ahli dorm yg laen
terpakse berpisahh and sesuaikan diri utk hidup satu tahun bersama . So , dalam kes ni . aku untung kodd :))
dapatt family yg duluu .

kali ni dapatt idea na tules pasal budakk dorm sebab da na masuk Bulan 5s and Bulan Keceriaan Dorm .
huh ! na julang balikk hadiahh kemenangan tahun lepass . Chop ! bukan ni main idea , tapii nak storyy ape hal kejadah haram dgn merekaa sume nihh ~




aznor anna nasoha ",

Aznor :) budakk sebelahh loker aku , sebelahh katil aku , akak form5 tahun lepass kate aku ni kembar dea , begitu juga dgn mak cik dewan makan =.=!! haih . paling benci bile dea masuk dorm , sebab kuat melalak , tutup lampu dorm lambatt ( wardenn dah bisingg !) . Tapi , the most special thing pasal dea ni , dea tak penah marah orang . Hebadd takk ? Dea jenis takk kisah orang kutok dea . Dea senyum jepp ! tu yang paling aku respekk sebab aku terSANGAT lah kontra dengan dea ",


                                                                      aniss nadiaa :)
Fara , Mimi , Yaa , Chek Ya and Mak Tam :) ini satu geng ! haha . bukan aku ta rapat dgn dea owg , cumee bilee kuar dari dorm , aku selalu lepakk dgn geng aku ouhh . tapii , kalau kat dorm , ta perlu lahh nak story kann ? Fara , ketua dorm dahliaa 1 kami tahun lepass . KD pling byk buad salah . tapii , bilee kene attack dgn exco , SUMPAH dea lha ratu buatt muke . muke innocent ! ta amek port if exco memekak dgn dea .
ramai owg kate dea kerek . HAHA . dea gegurl ouhh ~ ta cayee sudaa !


mimi :))
Mimi , si lesboo ", kadang2 , bilee otakk da masukk air , sumpahh da ta bolee na layan kepalee dea nii . Yaa , diva kamii . semua nakk perfect :) dari atas hingga bawah . and dorm jugaa lha . lembutt dan sangat sopann kecualii time dea BERSIN . SUMPAH , tade owg nakk jadikann bini ! Chek ya and Mak Tam , haih ! gabungan na buadd kann dorm tuu meletopp :))


                                                                      munajiahh :))
Muna Najiah :) exco kamii . jugaa ahli baruu daalam kehidupann kamii . Mintakk maaf jikaa ta senang dgn perlakuan takk senonoh kami yee ? kami tidakk hipokrit ~

And ahli dorm yg laenn , anda tersangatlahh pelikk dalam pengertian hidup akuu .
Jumpee kowg dalam hidup ni , macam aku jumpe dgn makhluk asingg sebab kowg ade tabiat yg tersangatlah aku ta pena jumpee kat luaa sanee :))

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan