i love my life
lappy ? :)
Friday, December 31, 2010 @ 10:27 AM |

yeah , creditt to monster sebab bagii aku idea utk tulis pasal lappy . err , ade makhluk asing ke yg ta tauw lappy tuu apee? haha . before , aku terang panjang lebar , baik aku btauw lappy tuu ape sebelum aku membebel . lappy tuu nickname kepade lap top or name saintifik dea KOMPUTER RIBA .

haha . first ,aku pun ta tahu masyarakat dunia ni panggil laptop tu lappy , tp aku tahu dari sowg mamat yg gilehh gadgett . DIRAHSIAkann namenye ~ punyelah malu sebab ingad lappy uhh social networking yg baruu . hoho . so , dipendekkan cerite . ape yg aku na cite pasal lappy ni ? well , aku bukan broker lappy yg na syor kan lappy bagus utk kowg . for me , sume lappy bagus cume tiap-tiap bulan syarikat lappy akan publish new function . conclusion is , sampai bile-bile pun kita ta kan dapad kejar teknologi . example , kalau ari ni kita beli BLACKBERRY stuff , esokk ade manusie pintar yg akan buad BLACKAPPLE pulakk . haha . ta mustahil kann ?

so , the story start bilee aku adee lappy sendiri . ni present yg ayah aku bagi utk PMR exam aku last year , tp postpone smpai last tahun ni sebab penjualan dadah ayah aku makin untung . JOKE :) huhu . percaya takk kowg ,lau aku cakap yg bilee kowg dapad lappy sendiri , kowg akan ketepikan the most special human in your lifee ? and kowg na percayee tak , if aku cakap yg kowg ta kan makan , mandi or minum if da dapad lappy sendiri ? AKU PERCAYE . sebab bende ni da jadi kat aku . well , biaselahh !
excited bole unline 24/7 . complete dgn broadband sekali . mcm mule-mule kite kahwinn , mesti takkan berenggang dgn partner kite lah kann? so , that is same goes happen to me with my lappy !

bergaduh dgn boyfie sendiri sbb late weply text tatkala tgh date dgn lappy . ta sygg , berkepit , da berubah since ade lappy and bla bla bla ! haha . time uhh sumbat telinge pakai kain batik jepp dgr dea membebel . sometimes , bilee member baek text punn , aku cakap ta de keditt orr da ngantokk . huhu . bile fikir-fikir balek , ta patot kan aku buad macam uhh ? from that on , aku da serik lha . makan jep lha nasihat orang uhh , sygg punye pasall . huhu . so , there's some advice to all of you . jgn lha abaikan owg sekeliling if da ade lappy sendiri . err ,maybe tuu nasihat utk aku je kodd ? ade gak ke manusia kat dunia ni yg macam aku ? haha . ENTAH lah yob !



acer aspire windows 7 :)

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan