i love my life
my BUNKYBUNKY !
Sunday, March 13, 2011 @ 7:52 AM |

ahha ! na citee pasal bunkybunky plak dlm entry kalii nii !
err , erti katee laenn , sahabat sebantal ~
soo , orang orang yang dalam blog aku kali nehh is my bunkybunky!

aku ni bukan jeniss yg ramahh :)) kalau na kawan dengan aku tuu , sangatt lahh susahh .
kawankawan aku yg sediaa adee ni punn still katee aku ni kerekk . tapii , aku takk kerekk dgn si bunkybunky aku nii . sebabb ?
 *merekaa adee bilee aku sedihh .
*merekaa jagee aku bilee aku sakedd .
*merekaa ade utk aku tiap kalii aku adee probb .
* merekaa sumee adee bilee aku perlukann sokongann .

AND , aku paling takodd bilee aku hilangg merekaa dalam hidupp akuu !
sebabbb , aku daa habiskan 2 tahun persekolahan , 2 tahun hidup di hostel dgn merekaa !

*time padangwatch training raghbi


                                                     *webcam . webcam di hostel

*ponteng koku time dolu dolu


*efaa , lilyy :) ,shai , syieraa , dylaa ! even aku jumpee kawan baruu , aku tetap takk lupee                           kowg . kitee da kenall lamehh sanad and memoryy dgn kowg takk penahh
                                                             padam punn dlm ingatan aku .

                     *aku panggil dea sepett . dea pun panggil aku sepett .budak dorm panggil kami sepett:))

                                         *fara andd aimii . buatt keje gilee lepass abes exam .
                                           
                                  *sayee , kechikk , syfull , my biee , akeem and eyraa depann sekalii .baru lepas merentas desaa . HEE :))
                                           *my biee . 08062011 * dahh setahunn kamii bersamee .
                                                 andd , timee tuu jugee , aku akan jadii 17 !
                                      tengs masih sayang kan sy . tengs letak sy dlm ati awk <3



aku nak mintakk satuhh jee dri korangg bolee takk ?

*jangan pegi dari idup akuu . aku ta nak ilang kowg . kowg jee yg paham akuu . kowg jee yg tahan dgn perangai akuu . kowg je yg mampu jagee aku and kowg je yg mampu lap air matee aku bilee aku nangess ! and , deeply ! aku sangatt sayangg koranggg ! i will miss u all . big time .

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan