i love my life
PALL MALL ",
Friday, February 4, 2011 @ 3:15 PM |

rokok budakk aspura tech klangg :) pinjam sekejapp yee ",

bukan sebarang brand rokok taw ! ini brand hebad punyaa ~ tiadaa di kedaii .
haha . kenapee PALL MALL jadii title untukk post kalii nii ? tanye lha smokerr ~
best takk isap pall mall ni ? aku takk tahuu , sebab ta pena try pall mall . HOHO .
tapii , aku sempatt terjahh beberapee owg lha psl pall mall ni ",

               '' best . sebab ta bolee hitamkan bibir ''
              ''brand dea nampakk mcm high standard than surya '' (mcm ni punn adee ...?)
               '' feel better lha derr .... ''

haha . tak kisah lah macam manee punn kowg asee bile isap bende-bodoh-yg-berasap tuu !
aku takk pedulii , pasall hapee ? haa , aku na storyy pasal PALL MALL aku yg tersayangg nii:)
amierul syafiq ", HEE .

na kasi highlight , 8 FEBRUARI 2011 ,da masukk 8 bulann aku dgn dea .
HAHA . bukan na batakk sebab da 8 bulann dgn dea nii , tapii na storyy kenapee aku bolee
jadii batakk dgn dea nii .

ramai member aku tanyee ,

               'napee bolee couple dgn dea ?...'
               'byk lagii lelakii koddd ....'
               'kau bolee carikk lagi baguss ! '
               ' mierull ? sapehh tuu ? hott kee ?...'

 andd , aku cumee mampu senyum :))

PALL MALL aku mungkinn ta hebad manehh untuk kowg , tapii he's the greatest thing in my lifee !
dea bukann jiwangg , tapii setiap ayat yg kuaa darii mulott dea akan buadd aku cairr macm salji time musim panass ^^, dea ikhlass , dea ta cakap kosongg !

tapii , aku akan tersanad kesian katt dea bilee aku bergaduhh dgn dea . bukan niatt aku pun na marah dea, tapii dgn caree tu jepp kodd utk aku bg pengajaran katt dea and dea punyee moral value is SAYA SAYANGG AWAK SEBAB TUU SY MARAH AWAKK TAW !

saya janji kat sini ",

<33 sayaa akan jagee awakk !
<33 lindungii awakk dari pempuan gedikk =.=!!
<33 lebih berperasaan (awakk slalu kate sy kejam ouhh ... !)
<33 takkan mintakk putuss , break , clash or bende haram tg samee darjatt ! (dulu menjadii hobii sy !)
<33 akan mengalah bilee kite lawan 'iloveyoumuchmuchie' . sbb sy tauw awakk syg sy lebihh !



                                well , i heart you amierul syafiq ! iloveyou deeply . imissyou badly .

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan