i love my life
Best Programe in Holiday :)
Thursday, December 1, 2011 @ 2:11 PM |

Sekarang pun dah start holiday kann?
So , memang banyak cerita menarik dekat televisyen sekarang ouhh .
Kadang-kadang tu memang tak sedar diri gila .
Paper belum habis , tapi dah macam orang merdeka je =='

Selalu yang aku tengok pun Star World jea , channel 711 .
Cerita semua best-best ouhh . Tapi dua cerita jea yang memang aku hafal time dia and confirm macam tak lengkap life mase holiday ni if miss to watch it .

How I met your mother :)
Cerita ni sumpah kelakar . Aku addict gilaa dengan cerita ni ouhh . Cerita pasal lima orang sahabat . Haiyoo ~ Aku cadangkan korang tengok lahh cerita ni , even macam tak sesuai sangat dengan umur macam kita ni , sebab asyik sebut pasal Big Capital S , but who cares ? Aku cuma nak ketawa jea punn . HAHA
Cerita ni start pukul 7.10 petang , biasanya aku tengok ulangan jea punn , sebab aku tak biasa tengok TV waktu maghrib . So , korang boleh tengok cerita pathetic kelakar ni pukul 11.50 pagi kat channel 711 :)

Castle :)


Cerita ni lagi best ouhh :) Crita ni pasal investigate murder semua tu lahh . Tak serious sangat , kelakar lebihh tapi jalan cerita sumpah best . Korang pun mesti tak dapat teka siapa yang bunuh , siapa yang itu , siapa yg ini . intro cerita ni aku suka gilaa . HAHA . Korang patut tengok lahh . Aku cerita punn , korang tak feel ape punn . so lepas aku update ni , korang tunggu depan TV yea ? Start pukul 3.30 petang , Isnin -Jumaat :) Channel 711 <3


okay , lastlyy :) Untuk semua fans cerita korea zaman dolu-dolu :)
dku tak berapa minat sangat dengan industri korea sekarang ni , aku lagi suka yang dulu-dulu <3
Band TVXQ , FT island , semua tu gempak gila . Bilaa start banjir kumpulan KPOP yg sekarang ni , macam what the point asyik nyanyi lagu macam tu ?
 Aku lagi suka industri seni korea yg dulu . Drama mantap :)

DAMN :) Aku suka gila cerita ni . Suka nak matii* AHAHA . Princess Hours . Hari ni baru start episod pertama ouhh . Semalam cerita Full House dah habis :) Siapa peminat korea sejati , mesti dia tahu cerita ni , siapa yang tak tahu , jangan rasa kau paling minat korea lahh . Aku speechless lah bila cerita ni tayang balik :) Aku dah hafal pun tiap scene . Cuma memang tak jemu tengok cerita ni . Hari isnin-Jumaat . Pukul 12.00 tengahhari kat NTV7. Jangan lepaskan peluang okayy ?




Sebelum cerita ni pun , ade lagi drama korea yang mantap ouhh . Full House :) Yang ni aku dah letak as FAV kat dalam laptop :)


Plan lahh holiday ni dengan sebaiknya :)Aku kalau dah bosan sebab memang dah tak ade cerita best , aku layan novel Hlovate , tak pun lawak kampus jilid 1 sampai 11 tu :) Itu lahh palan yang terbaik aku rase aku dah buat untuk holiday ni <3 Lepas SPM habis , aku hang out dengan member sampai lupa alamt rumah aku lahh jawabnya :)

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan