i love my life
SPM 1 :)
Tuesday, November 29, 2011 @ 9:16 PM |

Let bygone be bygone :)
 



Lapan paper dah lepas , so let it be Lily ,
Tak pernah nak fikir pun result aku ,
sebab macam bukan aku jea yg jawab semua paper tu.
Boleh cakap disaster ?
Or , semua benda yang aku jawab tu jawapan luar alam ?
Okay , rase nak suicide *tipu :)

serious malam sebelum 14 Februari tu rasa nak nangis ,
Hm . Actually dah nangis pun petang tu .
Call mama even baru je jumpa , tapi dah merengek cakap rindu .
Budak SPM jea kott yg rasa benda ni ,
rasa nak 24 hour dengan parents ,
itu aku rasa lahh ,
bila fikir pasal SPM jea , 
mesti ingat parents and mulalah benda macam air terjun tuu gatal-gatal nak turun =='
Esok paper BM , and yang ni aku cuak gilaa .
aku macam tak sedap hati jea dengan paper ni ,
dah rasa nak jerit kuat-kuat bila study tu .
Aku text Cikgu Zuina :)
Serious dia bagi aku semangat bila dia call aku .
Aku dah start nak nangis balik ,
Aku appreciate gila bila dia call aku , then bagi aku semangat ,
Aku dah anggap dia macam mak aku :)
dia yang tunjuk kan aku jalan hidup , last year :)
Dia tarik balik aku dalam hidup aku yang sebenar .
Tak semua cikgu mampu jadi cikgu yang betul-betul cikgu macam dia .
Dia faham hati anak murid dia .
Dia tak jatuhkan hukum terus tanpa tahu punca dan sebab musabab .
Janji aku , bila aku berjaya nanti , 
Dia orang kedua yang akan aku berbakti selepas keluarga aku :)
Itu janji aku <3

even SPM aku dapat result macam ala kadar jea ,
tu sebab usaha aku pun ala kadar jea .
Aku tahu aku boleh buat lebih dari jawapan luar alam tu ,
Cuma aku tak boleh nak study to the fullest .
something wrong happen kat diri aku .
serious , aku menyesal .
Tak putus doa aku tiap hari untuk dipermudahkan segala urusan ,
itu yang akan aku lakukan :)



Untuk yang ambil SPM next year ,
ni nasihat yang sangat-sangat korang kena dengar .
Belajar dari sekarang ,
SERIOUSLY SHIT .

*Come on Lily , struggle untuk Lukisan Kejuruteraan dan teori Kejuruteraan Mekanikal :)
Ada Dua A dekat situ yg masih boleh kutip :)
Kena kumpul A banyak-banyak ,
sebab orang Malaysia cuma pandang student yang banyak A jea :)
yang takde A , dah ibarat macam tak boleh nak buat perubahan dalam hidup =='
Dunia kejam untuk orang yang mencari erti hidup ,
Dunia melayan dengan baik untuk orang yang mengejar duniawi (!)

Sahaja Aku menuntut ilmu kerana Allah Taala :) Bukan kerana nak dapat A banyak :)
jumpa di Entri SPM yang seterusnya :)

|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan