i love my life
Ini baru namanya kawan !
Friday, November 16, 2012 @ 1:50 AM |

Assalamualaikum .

Bila tengah duduk sorang - sorang melayan diri macam ni , banyak benda yg menerjah ke kepala . Macam-macam benda . Dan bila difikirkan balik , pengalaman tu sama banyak macam angka usia makin bertambah dan kedut kat muka mula nampak . Dan rasanya baru semalam , aku habis SPM . Rasanya baru semalam , gelak ketawa dgn kawan - kawan dalam dorm . Dan rasanya baru semalam , ponteng kelas lalu menyerong ke tandas . Dan rasanya baru semalam , kenal kawan - kawan seperjuangan menuju dewasa . Dan rasanya baru semalam , menangis sebab rasa diri ni banyak sangat di uji serupa pahlawan kat medan perang nun sana . Tiada yang benar melainkan yang benar - benar belaka .

Usia bertambah . Pengalaman makin banyak . Tempat orang makin rancak aku pelajari budayanya.
Lain tempat , lain pengalaman maka lain kawan yang aku dapat . Lalu , tiap kawan yg dapat kasi satu memori yg beda betul rasa indahnya . Dia punya memori , memang semuanya tak pernah boleh padam .

Bagi aku , cara aku berkawan dengan tiap orang yang aku jumpa lain caranya . Yang begini , cara dia lain . Yang begitu ,cara dia lain . Ada cara aku bentuk kawan baik aku dengan aku luahkan segala rasa isi hati dengan dia . Ada cara aku bentuk kawan baik aku dengan menangis bila aku rasa aku dah tiada siapa . Ada cara aku bentuk kawan baik aku , dengan memanggil dia bitch and slut . Begitupun salah satu cara . Ada cara aku bentuk kawan baik aku , dengan berlaku baik dengannya , tak berkira dalam semua benda . Dan bagi aku , kalau nak bentuk kawan baik yang selamanya ada dengan kita tak kira masa , kita kena give and take dalam semua hal .

Tapi aku bukan baik sangat sampai nak dapat kawan baik yang betul - betul baik . Senaraikan kawan korang yang mana je yang tak pernah cakap belakang ? Benda tu benda normal . Lumrah kehidupan . Kalau nak cakap pasl tikam belakang , kawan makan kawan . Tu semua memang trend berkawan . Cuma kita kena sedar , berapa jauh kita mampu telan semua benda . Bagi aku , aku kawan dengan semua orang . Walau jahat mana aku buat kawan aku , aku sindir perli setepek dorang kena lalu jatuh , mesti ada sezarah kebaikan dan kasih sayang yg aku pernah bagi . Sebab dorang , kawan aku .

A friend is one of the best things you can be and the greatest things you can have.







# 2007 - 2012 . I love you guys . Like forever . Hands down . ( Secondary School )
A Friend Like You. A friend like you is like no other friend. A friend like you is a friend I don't regret meeting. A friend like you is like a friend I cant scream at or fight with. A friend like you is like having no worries in my life. A friend like you is a friend that I don't want to lose. A friend like you is like being in comfort all day. A friend like you is a friend I always wanted.


Jamuan Raya
Cempaka 2 . satu dorm utk 2 tahun . Sy acah acah adik mereka sbb dorang  register hostel  sebelum sy . Senior Alert . Senior Alert .



Peng . Kejuruteraan Mekanikal Batch 2010/2011


My bro . My Sista . Serious talk .


Celebrate birthday faizal :)
Zaman muda muda dulu mmg selekeh habis +GT7


 A friend like you is awesomely, awesome. A friend like you is random and funny. A friend like you is a friend that I love to death and i will never let go. A friend like you is a friend I can tell all my secrets to. A friend like you... A friend like you is like the little sister I've always wanted. A friend that I can go to to tell them whats wrong.

 MMC / E Dip in Komunikasi dan Peng . Media


Merdeka Hati Malaya . Event with Part5 :)







 A friend like you is like having no dark days because you brighten them up. A friend like you is a friend that opens up my eyes and helps me avoid bad things. A friend like you is a type of friend that laughs at dumb things I say or do. A friend like you is a friend I am proud to call my best friend.

Saya sedih . Saya rindu mereka . Saya rindu tiap kenangan yang saya ada dgn mereka .
They're too meaningful for me . And , I really hope our friendship will last forever . Like forever .
I miss you guys , big time . Hands down ~

*SuratKecilUntukSahabat



|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan