i love my life
" Berpuasa jika belum mampu "
Wednesday, November 28, 2012 @ 11:55 AM |

Assalamualaikum .

Maka , semasa entri ni saya sedang menghitung hari untuk balik ke Lendu . 
Saya sangat rindukan Lendu *Tangandibahu , mata ke atas*
Ehh , mestilah saya rindukan Lendufornia . Saya rindu pasar malam , jalan jauh menapak ke kelas , float kat Bentara and all my friends . Rindu duhh nak masuk kelas , kemudian gelak gelak then habis kelas . Itu je yg aku belajar . HAHA

Baru berapa hari lepas , ibu Emir ajak breakfast sama - sama . Jadi , ibu and Emir datang rumah and jemput saya . And , semalamnya sebelum breakfast , Emir datang rumah saya , borak borak dengan ayah and mama . Terima Kasih Emir untuk semua memori . Even , kita selalu bercakar , bergaduh , awak tetap istimewa dalam lubuk hati ni . Cewahh . Biarlah semua org cakap kita ni gaduh baik gaduh baik gaduh then baik balik sampai kita sendiri dah muak kan ? Tapi , kasih tu tetap tak berkurang . Tak boleh letak love you till jannah kat sini . Nanti org bash sebab cinta antara kaum bukan sejenis sebelum nikah ni kan duniawi . Kan kan ?

Emir selalu cakap ,

" Saya nak jadikan awak isteri saya . Saya dah berniat nak nikahi awak "
 Jadi saya pun cakap ,

" Jum kahwin "

Jauh di sudut hati sana ,

" Tapi saya takde duit . Sy belum kerja . Sy nak bagi awak makan apa nanti ? Nak bagi duit shopping pun tak lepas "

Maka ringkas sahaja jawapan saya ,

" Jadi , berpuasalah awak kalau belum mampu untuk bernikah dengan saya "

Saya sedang mengkaji satu buku yang saya baru beli minggu lepas . Tajuk buku tu

" Kahwin Sekarang? Siapa Takut "

Jadi risikonya membaca buku ini adalah ingin segera untuk berkahwin . Saya akan update entri mengenai buku ini selepas saya habis membacanya okay ? Haha . Sebenarnya , bila baca buku ni . Sy terus nak ceramah si Emir dan mood ala ala ustazah mula masuk diri ni :) cewahh .

Semoga ketemu lagi di entri yang akan datang .

Goodbye you ollssss !









|


copyrightblogskinbySchaaalHassan

Owner entry LastStory




Maizura Zainal

Journalist-To-Be

Good girl , pray to Allah


You may leave each comment for my entry , here !

Shoutbox


My LINK <3

Follow myBLOG
Follow me atTwitter
Add me at Facebook







copyrightblogskinbySchaaalHassan